عاشقان تنها

خداخودش به داد دل عاشقی که تنهاست برسه

عاشقان تنها

خداخودش به داد دل عاشقی که تنهاست برسه

من،یکیو دارم

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۹ ق.ظ

مَــــــــــ♡ـــــــــن 󾭠


یکیو دارم حتی اگه هرروزم باهاش حرف بزنم

 بی قرار صداشم...!!


یکیو دارم شده همه هستیم ,

وجودم ,عمرم دار و ندارم...!!


یکی که  بهم فهموند میتونم  عاشق شم...!!


آهایی یکی یدونه خودم با دنیام عوضت نمیکنم


💖💕💖💕💖💕💖💕💖

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
مهدی نورجهانی

نظرات  (۱)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی