عاشقان تنها

خداخودش به داد دل عاشقی که تنهاست برسه

عاشقان تنها

خداخودش به داد دل عاشقی که تنهاست برسه

من هر روز و هر لحظه...

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ق.ظ

من هرروز و هر لحظه نگرانت میشوم!!!         که چه میکنی...؟!!

         کجایی..؟ !!      در چه حالی .. ؟!

پنجره اتاقم را باز میکنم  و فریاد میزنم !!...

تنهاییت برای من

غصه هایت برای من           همه بغض ها و اشک هایت برای من


تو فقط بخند......................

آنقدر بلند تا من هم بشنوم [صدای خنده هایت را]  صدای همیشه[خوب بودنت را]


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
مهدی نورجهانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی